torsdag 3 oktober 2013

===========================================================
KÖP TRANSIT FRÅN BABA BOOKS FÖRLAG!

www.bababooks.se

===========================================================

Vilken bokmässa!
På torsdagen den 26 september gick jag upp på seriescenen och föreläste om Trans:IT med två av tecknarna. Oscar Hjelmgren och Karl Holmqvist. Efteråt blev jag intervjuad av Yasmine Blomberg från Vetlandas lokalradio.



Under sommaren har jag sprungit in i den ena kändisen efter den andra som har fått se Trans:IT. Här kommer några foton med mig och olika kändisar som diggar Trans:IT!

Looptroop Rockers diggar Trans:IT
på Öland Roots 2013-07-13

Tony Cronstam skaparen av Elvis
bytte bok med mig vid centralstationen
i Malmö 2013-09-07

Lena Sundström, journalist och
författare till Spår, bytte bok med
mig på årets bokmässa 2013-09-26
 
Orvar Säfström, TV-profil och författare till
"250 TV-spel: från action till äventyr" fick
en Trans:IT på Sweden Game Conference
i Skövde 2013-10-04.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar